Shop Mobile More Submit  Join Login
koi n' carp by grindzone koi n' carp by grindzone
Quick little reference for my alien cats, Koi and Carp. :I YES THEIR NAMES ARE SO UNIQUE AND COOL OK I AM VERY ORIGINAL
lol finally decided on the name Carp for the dudecat. Figured I'd keep with the fishy theme or whatevssss. IDK seemed like a good idea.
Uhhh yeah. They're addicting to draw aaaAAAAAAA

Koi and Carp belong to me~
Add a Comment:
 
:iconwolfedoutcats:
wolfedoutcats Featured By Owner Oct 5, 2011  Professional General Artist
There 2 cute!
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Oct 6, 2011  Professional Filmographer
aw thanks!
Reply
:iconwolfedoutcats:
wolfedoutcats Featured By Owner Oct 6, 2011  Professional General Artist
Luv ur work
Reply
:iconcitrus-colour:
citrus-colour Featured By Owner Aug 9, 2011
AAAAHHH so cute ! KOI and CARP! haha...
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Aug 9, 2011  Professional Filmographer
Hahaa thanks!
Reply
:iconitoxiccreations:
iToxicCreations Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
I'll be the first one at their wedding.:meow:
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Aug 4, 2011  Professional Filmographer
DAW IT'D BE SO AWKWARD :heart:
Reply
:iconitoxiccreations:
iToxicCreations Featured By Owner Aug 4, 2011  Hobbyist General Artist
INDEED IT WILL. I'll be there before they start setting up. They'll be like," :ohmygod:Ugh, its this lady again."
Reply
:iconsegab:
Segab Featured By Owner Aug 2, 2011  Student Digital Artist
why are they so cute HNNNG x3
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Aug 2, 2011  Professional Filmographer
hahahaa thanks!
Reply
:iconshelzie:
shelzie Featured By Owner Aug 1, 2011  Professional Filmographer
Hot dang I love your character designs. These guys are so adorable and I love the little folded ears!
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Aug 2, 2011  Professional Filmographer
Aww thank you so much! :heart: ;u;
Reply
:iconkiwanii:
Kiwanii Featured By Owner Jul 31, 2011
That one-eye deal makes up for the ORIGINAL name. At least, it does to me. :c

I'm going to take a second to let you know how much I like the way you draw hoodies :heart:
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Aug 1, 2011  Professional Filmographer
Hahahaa well that's good! :'D

Jeez- thank you! Hoodies are my fave to draw LOLOL~
Reply
:iconcjcat2266:
cjcat2266 Featured By Owner Jul 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
Cutie :heart:
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 28, 2011  Professional Filmographer
Hahaa thanks!
Reply
:iconphuijl:
PhuiJL Featured By Owner Jul 27, 2011  Professional General Artist
Haha they're so nervous :giggle: They're so sweet together :XD:
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 27, 2011  Professional Filmographer
Hahaha thanks<3
Reply
:iconwyvernalchemist999:
wyvernalchemist999 Featured By Owner Jul 26, 2011
AFBDAFDHGADGADK
lol so epic
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
LOL thanks!
Reply
:iconwyvernalchemist999:
wyvernalchemist999 Featured By Owner Jul 26, 2011
no prob :meow:
Reply
:icondialbm:
DialBM Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
THAT'S SO LOVELY
I'm amazed at your ability of making cute AND kickass stuff xD
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
dawww thank you ;u; <3
Reply
:iconisihock:
Isihock Featured By Owner Jul 26, 2011
gahsfhagfs so cuuute <3333
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Awww thank you! ;u; <3
Reply
:iconisihock:
Isihock Featured By Owner Jul 26, 2011
You're welcome ^^
Reply
:icontyrranaxh:
TyrranaxH Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
[link] (ノ^_^)ノ All Done
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Awww- that's adorable! : D Awesome stuff!
Reply
:icontyrranaxh:
TyrranaxH Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you ;u;
I really hope you keep this characters of yours, they're very fun to see c:
Reply
:iconsynduo:
SynDuo Featured By Owner Jul 26, 2011   General Artist
A Triclops? that is very creative :D nice work on these cat faces, fun drawing.
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Hahaa thanks so much! <3
Reply
:iconxray0128:
XRAY0128 Featured By Owner Jul 26, 2011
XD, I still think they are pretty cute <_<
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Haha- thanks!
Reply
:iconxray0128:
XRAY0128 Featured By Owner Jul 26, 2011
hey, No problem!
Reply
:iconreptonic:
Reptonic Featured By Owner Jul 26, 2011  Student Digital Artist
Just curious... Are they alien version of Scottish Fold cat breed?
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Yup- they sure are! : D
Reply
:iconreptonic:
Reptonic Featured By Owner Jul 26, 2011  Student Digital Artist
Adorable! 8D

I wonder if someone going to photoshop real picture to just like your alien cat picture. :iconhurrplz:
Reply
:icondelightfulbunny:
DelightfulBunny Featured By Owner Jul 26, 2011
I love how they are being so bashful towards each other
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Hahaa yeah- they are both super shy and awkward in their own ways. c':
Reply
:iconkonloko:
Konloko Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist General Artist
I love these alien cats! Makes me wanna try drawing some! :D I really like Carp's design. Out of curiosity, are they meant to be Scottish folds?
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Awww, thank you! I'm glad you like em'! And yup, they are supposed to be scottish folds aliens. c:
Reply
:iconirootie:
iRootie Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist General Artist
Alien Cats are taking over the world starting TODAY!!!!
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
TRUTH!
Reply
:icontyrranaxh:
TyrranaxH Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
(ノ^_^)ノ So CUTE~! You think ;3; I could draw one? or ya' know, make one up 八(^□^*)
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Awww thank you! If you want to, feel free! : D They're super fun~
Reply
:icontyrranaxh:
TyrranaxH Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
(ノ^_^)ノ Your welcome.
Yay I shall c:
Reply
:iconjoosp:
joosp Featured By Owner Jul 26, 2011
Alien cats <3333
I really love their designs!! I love Carp. c:
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
ALIEN CAT 4 LYFEEEE
hahahaa thanks so much<3
Reply
:iconeellie:
eellie Featured By Owner Jul 26, 2011
LUTHERRR!! Lol just kidding, the name Koi & Carp is so sweet(:
They're so shy & loveable, nice character design. I favor Koi though, shes adorable, Im a sucker for white & orange<3
Reply
:icongrindzone:
grindzone Featured By Owner Jul 26, 2011  Professional Filmographer
Dawwww hahaa thanks so much! Glad you like em'! c:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 960 × 800




Details

Submitted on
July 26, 2011
Image Size
324 KB
Resolution
960×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,257
Favourites
102 (who?)
Comments
50
Downloads
27
×